ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. – ELLINIKO METRO S.A.

Πρώτη γενιά συρμών

Πρώτη γενιά συρμών

 

ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ
Αριθμός Συρμών 28 (Γραμμές 2 και 3)
Σύνθεση Συρμού 6 Οχήματα
Πόρτες ανά Όχημα 4 ανά πλευρά
Χωρητικότητα Συρμού 224 Καθίσματα
806 όρθιοι (5 Επιβάτες / τ.μ.)
1030 Επιβάτες / Συρμό
Διευκολύνσεις Επιβατών Aερισμός με Αέρα Βεβιασμένης
Κυκλοφορίας
Σύστημα Αυτόματων
Ανακοινώσεων Σταθμών

 

ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ
Διαμόρφωση Συρμού Δύο μονάδες τριών (3) οχημάτων συνδεδεμένων πλάτη με πλάτη
Iθυντήριο Όχημα – Κινητήριο Όχημα – Κινητήριο Όχημα.
Μήκος συρμού 106μ.
Πλάτος Οχήματος 2800χιλ.
Ύψος Οχήματος 3600χιλ.
Εσωτερικό Ύψος Οροφής Οχήματος 2180χιλ.
Βάρος Συρμού 178 τόνοι κενός
245 τόνοι με πλήρες φορτίο
Εύρος Τροχιάς 1435χιλ.
Τάση Λειτουργίας 750 VDC
Κινητήρες Έλξης 4 – 153kw DC Κινητήρες Έλξης ανά κινητήριο όχημα
Έλεγχοι Έλξης DC Chοpper / Έλεγχοι μικροεπεξεργαστών
Πέδηση Αναγεννητική – Δυναμική / Πνευματική Πέδηση
Μέση Επιτάχυνση 1.00μ. / δευτερόλεπτο2
Μέση Επιβράδυνση 1.08μ. / δευτ.2 (Υπό Κανονικές Συνθήκες)
1.20μ. / δευτ.2 (Σε Συνθήκες Έκτακτης Ανάγκης)
Μέγιστη Ταχύτητα 80χλμ. / ώρα
Κατασκευή Αμαξώματος Ανοξείδωτος Χάλυβας

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ
Ανάδοχος Κοινοπραξία ”ΟΛΥΜΠIΑΚΟ ΜΕΤΡΟ”
Κύριοι Προμηθευτές Τροχαίου Υλικού SIEMENS
ABB- DAIMLER-BENZ
GEC / Alsthοm
Χώρες ή Περιοχές Κατασκευής Νυρεμβέργη, Γερμανία
Λα Ροσέλ, Γαλλία